štvrtok, mája 03, 2007

TEBE

chyba mi tvoja dobrota
po sebeckych tyzdnoch vikendoch nudnych sobotach
hladam tvoj laskavy usmev
v prazdnych slovach myslienkach vetach,ked sa preberiem ci usnem
chcel by som pocut tvoj vyskavy smiech
ja viem po tom vsetkom blazon som-nech.
neubranim sa sppomienkam na teba
vzdy ked si tvoju pasku pustim,ani s toudym(slonik)sa spat neda
(P.S.:stazoval sa mi ze sa spotil a potreboval by znova navonat)

Uz nezacitim nikdy tvoju vznesenu vonu?
este raz by som si chcel zaskocit po nu
nech do konca zivota zapamatam si
tvoju vznesenu dusu nadhernu tvar,vlasy
nech nikdy nezabudnem na tvoj parfem
ktory ta robil podobnou harfe.
Ano na harfu sa podobas
sama si nastrojom aj na sebe hras
a privadzas ludi k uzasu
no len tych co su schopni uzasnut
nad tvojou melodiou zivota...


chyba mi kombinacia mojich oblubenych voni a teba,
chyba mi jeden anjel z neba,
tuzim po dvoch vystretych dlaniach,
chcem v nich premenit sa na prach,
prahnem po zivej vode pre dusu,
prec z tohto vyhnanstva-chcem uz ujst.
dockam sa?

1 komentár:

AMÁLKA povedal(a)...

toto ked citam, ponaram sa do snov