nedeľa, februára 03, 2008

...Meri...

preco mi stale bludis v mysli, ked to nie je dolezite
v ustrety sme si vysli patricne, krasne, nalezite
mam strach, ze to neuvladnem tiahnut dalej
Boze prosim pohar cisteho vina mi nalej

preco mi stale bludis v mysli, ked dalej mam sam kracat
velky kus chleba sme si odhryzli, ty moje vystrasene vtaca
prilozim dlan ku konaru, abys mohla vzlietnut sama
a kazdy sa pusti svojou cestou do neznama.

2 komentáre:

puza povedal(a)...

ako vies ze to nie je dolezite a ako vies ze mas kracat dalej sam???
tym, ze sa pozname, neznamena, ze kracame kazdy sam... do neznama... verim ze neaku tu malu spolocnu cesticku si osud pre nas pripravil... len este nevieme akeho druhu... ty snilko! :o)

. povedal(a)...

tusim si sa tu objavila...nechcel som aby si o tom vedela,ale potom som zistil ze sa mi to vlastne hodi k objasneniu situacie,ktora je uz minulostou...a teda nie je dovod na obavy...