pondelok, apríla 30, 2007

Sviatok Prace

Tak mozme dnes oslavovat pracu.Hoci podla mna oslavujeme pracu viac tou chutou a tuzbou nieco robit, tvorit, nechat vznikat pod rukami ako len prezit den v zabave, zahalke ci nicnerobeni.Priznam sa uprimne - ze castokrat je pre mna praca zarobkovou cinnostou miesto celozivotneho konicka.Vlastne ja som si ju vybral skor ako moju zivitelku.To co by som chcel robit sa uplne podoba na jednu pesnicku od Nohavicu: "chci byt hlidacem krav!".Trochu som sa hanbil priznavat sa aj k takymto snom, hoci je to v dnesnom svete aj pochopitelne...Ale zistil som, ze napriklad moja kolegyna z prace - Paulina, by tiez rada chovala ovce a mala sukromny salas.Tak povzbudeny inych predstavami, nezakopavam ani tieto moje sny.Snad sa mi tiez raz podari zalozit si male hospodarstvo, male safari,kde budu moct decka chodit a santit sa popri ovciach, sliepkach, kackach, koziach, ci aj kravach.nemali by sme sa vzdavat nasich snov,lebo s nasimi snami umierame postupne aj my.Zasnivajme sa pocas tohto sviatocneho dna...co vsetko by sme chceli zvladnut, stihnut, dokazat, spravit, tak ako si to predstavovala hlavna predstavitelka z filmu Walk to remember.kludne si spisme aj tento tajny zoznam snov ktore si chceme splnit.Potom ho budeme moct ukazat aj nasim detom, budeme ich moct inspirovat k vlastnym snom...

1 komentár:

AMÁLKA povedal(a)...

:) já chci mít čapku s bambulí nahoře, jíst kaštany, mít se v lavoře, od rána po celý den spívat si jen... aj moja obľúbená ;)

k tomu farmárskemu snu - pekná idea. Aj náročná.

...tiger si myslí, že chová doma kravu. :D

Ešte k tej práci... zistila som, že fyzická práca, taká dobrá makačka, dokáže perfektne očistiť myseľ.

Chcem byť zametačom ulíc.